زندگی به سبک علی(ع) و پیروی از ولی فقیه معنای بسیجی کامل است

اسلایدر

زندگی به سبک علی(ع) و پیروی از ولی فقیه معنای بسیجی کامل است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بسیجی یعنی پیروی از سیره زندگانی امام علی(ع) که تابع محض ولایت بود.

به گزارش وبلاگ سبک زندگی بسیجی؛
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قرشی ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند آذربایجان غربی که به مناسبت هفته دولت و با همت بسیج کارمندان سپاه شهداء برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصمه(س) و روز دختر، اظهار داشت: شهادت شهدا مقام رفیعی در دین اسلام و نظام اسلامی دارند و این به دلیل پیمودن مسیر و سیره ائمه(ع) است.

وی افزود: بهترین دعایی که ائمه(ع) برای یاران نزدیک خود می کردند آرزوی شهادت بود و این نشانگر مقام شهادت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: بسیج به معنای حضور تمام مردم در میادین مختلف است و تشکیل بسیج اقشار در رده های مختلف نیز در راستای تحقق همین شعار است.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت علی(ع) نماد و نمونه کامل یک بسیجی است و کسی که خواهان بسیجی بودن است باید در مسیر و سیره این امام همام قدم گذارد.

حجت الاسلام قرشی، تصریح کرد: در سال جاری بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد در انقلاب اسلامی باید تاثیرگذار باشد چراکه مریتی جهادی با همت بسیج و بسیجیان محقق می شود.

وی، اضافه کرد: مراجعه مردم به ادارات برای حل امورات نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشیم و نباید برای این امر ناراحت بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در پایان گفت: منش علوی شرطی است که باید تمام بسیجیان به آن پایبند باشند و در این مسیر تلاش مهم ترین بخش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 مهر 1393برچسب:سبک زندگی بسیجی, | 20:10 | نويسنده : علی معصومی |